People Analytics
Wat?
Onze vragenlijsten verzamelen feedback van medewerkers over hun werkervaring en de organisatie als geheel. Dit biedt inzicht in topics als tevredenheid, betrokkenheid, welzijn, motivatie, leiderschap en organisatiecultuur.
Onze onderzoeken worden ondersteund door wetenschappelijke evidentie en is geverifieerd door experts. We integreren deze data ook met andere belangrijke bedrijfsgegevens – zoals verloop, omzet, klanttevredenheid, KPI’s, enz. Op deze manier krijg je een beeld van hoe al deze factoren je bedrijfssucces beïnvloeden.
Doel & Voordelen
- Verzamel feedback van binnenuit: elke stem in de organisatie is er om gehoord te worden, anoniem
- Opportuniteit voor dialoog en discussie met teams
- Bepaal verbeterpunten
- Kwantificeer drijfveren voor algehele werkervaring en bedrijfssucces
- Lever input voor een actieplan om je organisatie naar een hoger niveau te tillen
- Drive voor verandering en continue verbetering
- Bevorder betrokkenheid en retentie, en daarmee het succes van de organisatie
Wat kan je verwachten?
-
Intake
-
We willen de context van de organisatie en de behoeften achter de initiële vraag leren kennen.
- Ontwerp van vragenlijst
-
De inhoud is gebaseerd op wetenschappelijk onderbouwde modellen en in co-creatie zodat deze is afgestemd op de context van jouw organisatie.
- Het onderzoek uitvoeren
-
Experten bieden toegewijde ondersteuning bij elke stap om ervoor te zorgen dat alles volgens plan verloopt - dit alles via een veilig en GDPR-proof platform.
- We gaan verder dan 'metrics'
-
Wij zijn van mening dat diepgaande voorspellende analyses tot actie leiden: experten identificeren via statistische programma's de belangrijkste drijfveren die van invloed zijn op de werkervaring.
- Duidelijk rapport & presentatie
- Je krijgt een duidelijk rapport & presentatie op verschillende niveaus (organisatie, afdeling, team) in begrijpelijke taal